Oferujemy profesjonalny serwis rowerowy we Wrocławiu. Doświadczeni mechanicy zajmą się zarówno nowoczesnym rowerem wyścigowym jak i poczciwym przyjacielem, na którym przemierzacie Państwo miejskie drogi i leśne dukty. Zapewniamy także serwis gwarancyjny, którymi objęte są rowery zakupione w SPORT-PROFIT.
Proponujemy bogatą ofertę usług rowerowych, zarówno rowerów starszych jak i nowszych technicznie. Szczególną uwagę przykładamy do jakości świadczonych usług, jednocześnie zapewniając krótki okres oczekiwania. Każda wykonana usługa objęta jest okresem rękojmi do 14 dni od naprawy co stanowi dodatkową gwarancję jakości.
Świadczone usługi serwisowe:
- kompleksowe przeglądy rowerów, przeglądy gwarancyjne
- kompleksowe naprawy rowerów (regulacje, wymiany podzespołów)
- naprawa amortyzatorów (przeglądy, wymiana oleju)
- naprawa hamulców hydraulicznych (odpowietrzanie układów ham.)
- składanie roweru (indywidualne zamówienia)
![]() |
![]() |
![]() |
Posiadamy pełną autoryzację w zakresie serwisu i naprawy amortyzatorów Marzocchi
|
Świadczymy usługi w zakresie serwisu i naprawy amortyzatorów Fox Racing Shox.
|
Świadczymy usługi w zakresie serwisu i naprawy amortyzatorów Rock Shox.
|
KILKA ZASAD JAK DBAĆ O ROWER, ABY JAZDA NA NIM BYŁA TYLKO PRZYJEMNOŚCIĄ
Czyszczenie
-
Optyczna czystość odgrywa przy czyszczeniu rolę podrzędną. Ważniejsza jest pielęgnacja części mechanicznych. Drobne usterki mogą Państwo łatwo stwierdzić.
-
W przypadku lekko zabrudzonego koła powinno się zastosować preparaty lekko myjące na bazie mydła. Po wysuszeniu przesmarować części ruchome.
-
Nie zaleca się mycia środkami pod ciśnieniem, ponieważ ciśnienie tłoczy wodę do uszczelnionych łożysk i może powodować rdzewienie.
-
W przypadku silnego zabrudzenia olejami, smarami lub smołą, powinno używać się środka czyszczącego z dodatkiem rozpuszczalnika tzw. ?odtłuszczacza?.
-
Do czyszczenia łańcucha istnieją również środki, specjalnie stworzone do odtłuszczania smarów łańcuchowych.
-
Po każdorazowym użytkowaniu roweru w czasie sezonu zimowego /wpływ soli/ dokładnie wyczyścić i zastosować środek antykorozyjny.
Łożyska
-
Łożyska należy sprawdzać regularnie i w razie potrzeby ponownie ustawić.
-
Wszystkie łożyska i linki rozkręcać co 3 miesiące, wyczyścić i nasmarowane ponownie zamontować
Łańcuch
-
Łańcuch i zębatki utrzymywać w czystości, odpowiednio smarować i 2 razy w roku kontrolować zużycie.
-
W odpowiednim czasie zmienić łańcuch /rowery wyścigowe po ok. 2000 km, MTB po ok. 1500 km/. Chroni to zębatki i jest tańsze niż ich wymiana.
Hamulce
-
Przy dobrze wyregulowanych hamulcach manetka nie powinna dotykać kierownicy. Klocki hamulcowe powinny w stanie spoczynku znajdować się blisko obręczy.
-
Klocki hamulcowe nie powinny być zużyte jednostronnie lub krzywo, powinny trafiać w środek obręczy.
-
Wymienić hamulce natychmiast wtedy, kiedy słyszymy metaliczny odgłos. Uszkodzone hamulce mogą doprowadzić do uszkodzenia obręczy. Możliwy skutek: niebezpieczeństwo upadku.
Koła
-
Koła regularnie centrować. Odchylenie/bicie boczne nie powinno być nigdy większe niż 0,5 mm ? efektem jest nierównomierne naprężenie szprych, co zwiększa ryzyko pęknięcia szprych.
-
Regularnie kontrolować ścieranie się gwintów obręczy. Jeszcze lepiej jeździć na obręczy ze wskaźnikiem ścieralności i wymienić ją, kiedy oznaczenie wytarły się.
-
Bieżnik opon sprawdzać regularnie pod kątem zużycia /niebezpieczeństwo pęknięcia opony/, w razie konieczności opony wymienić.
-
W przypadku upadku sprawdzić wszystkie elementy /kierownica, wspornik kierownicy, korby, pedały, koła, widelec i ramę/ i w przypadku uszkodzenia natychmiast wymienić. W czasie wymiany lub montażu proszę przestrzegać zaleceń producenta i stosować w miarę możliwości oryginalne części. Wtym zakresie również chętnie Państwu pomożemy.
CENNIK USŁUG SERWISOWYCH
Przeglądy
|
|
---|---|
Przegląd zerowy naszych rowerów |
GRATIS |
Przegląd gwarancyjny |
45zł |
Przegląd podstawowy |
60-70zł |
Przegląd rozszerzony |
135-180zł |
Amortyzator/widelec
|
|
Przegląd amortyzatora przedniego |
120-180zł |
Zmiana skoku amortyzatora |
80-120zł |
Skrócenie rury sterowej |
15zł |
Ustawienie SAG?u |
10zł |
Wymiana linki i pancerza blokady |
15-25zł |
Nabicie bieżni |
5zł |
Wbicie gwiazdki |
5zł |
Smarowanie goleni |
5zł |
Przegląd amortyzatora tylnego |
80-150zł |
Wymiana tulei montażowej/szt. |
20zł/szt. |
Wymiana amortyzatora/widelca |
40-50zł |
Przerzutki/manetki
|
|
Regulacja przerzutek |
25-35zł |
Regulacja przerzutki w piaście |
15-35zł |
Wymiana linki/pancerza z regulacją |
25-35zł |
Wymiana linki/pancerza przerzutki w piaście z regulacją |
25-45zł |
Wymiana manetki z regulacją |
25-35zł |
Wymiana przerzutki z regulacją |
30-40zł |
Prostowanie haka |
20zł |
Wymiana kółeczek przerzutki |
15zł |
Czyszczenie / konserwacja przerzutki |
10-20zł |
Koła
|
|
Wymiana dętki /opony |
10-40zł |
Zaplatanie koła |
50-70zł |
Centrowanie koła |
30-50zł |
Wymiana obręczy/piasty/szprych |
50-70zł |
Piasty
|
|
Czyszczenie/smarowanie piasty |
35-40zł |
Stery / kierownica / mostek
|
|
Wymiana sterów |
45zł |
Wymiana łożysk |
20zł |
Czyszczenie / konserwacja |
15zł |
Kasowanie luzów |
10zł |
Montaż mostka / kierownicy |
10-30zł |
Skracanie kierownicy |
10-35zł |
Wymiana mostka |
10-20zł |
Wymiana kierownicy |
20-30zł |
Montaż/wymiana owijki |
35zł |
Montaż/wymiana chwytów |
10zł |
Montaż/wymiana rogów |
10-15zł |
Hamulec zwykły/v-brake
|
|
Regulacja hamulców (komplet) |
25-35zł |
Wymiana linki/pancerza + regulacja |
25-35zł |
Wymiana klocków + regulacja (para) |
15-25zł |
Wymiana piwotów (para) |
10-30zł |
Czyszczenie / konserwacja piwotów |
20zł |
Hamulec tarczowy
|
|
Regulacja hamulców tarczowych |
25-35zł |
Wymiana linki/pancerza (para) |
25-35zł |
Wymiana okładzin + regulacja |
30-40zł |
Czyszczenie zacisku (podstawowe) |
15zł |
Wymiana uszkodzonych śrub mocujących tarcze (1szt.) |
5zł |
Wymiana tarczy |
10-15zł |
Prostowanie tarczy |
20zł |
Matowienie powierzchni ciernych |
25-35zł |
Serwis hamulca hydraulicznego (kompleksowy) |
80-100zł |
Odpowietrzenie hamulca hydraulicznego z regulacją |
50-65zł |
Skrócenie przewodu hamulca hydraulicznego |
50-65zł |
Zmiana zacisku/klamki/przewodu/tłoczków |
80zł |
Rama
|
|
Wymiana ramy |
200-250zł |
Kontrowanie luzów |
20zł |
Wymiana Osi/konusów/łożysk |
35-40zł |
Serwis bębenka |
35-50zł |
Serwis piasty wielobiegowej |
85-100zł |
Napęd
|
|
Czyszczenie napędu |
40-60zł |
Wymiana łańcucha |
10-20zł |
Wymiana wolnobiegu/kasety |
10-25zł |
Wymiana korby |
30zł |
Wymiana wkładu suportu |
30-40zł |
Smarowanie wkładu suportu |
35zł |
Wymiana zębatek w korbie |
40zł |
Tulejowanie korby |
35zł |
Skucie / skracanie łańcucha |
10zł-20zł |
Smarowanie łańcucha |
5zł |
Montaż napinacza |
40-60zł |
Montaż pełnej osłony łańcucha |
20-40zł |
Inne
|
|
Montaż roweru od podstaw + regulacja |
200-300zł |
Montaż nowego roweru z ?kartonu? |
60-80zł |
Montaż błotników pełnych na drutach |
30-40zł |
Montaż bagażnika/kosza |
20-25zł |
Montaż wyposażenia dodatkowego: licznik, komplet lampek, Błotniki sportowe, nóżki, odblasków, lusterek, |
10zł-40zł |
Montaż lemondki |
30zł |
Wymiana sztycy/siedzenia |
10-20zł |
Wymiana baterii: licznik, lampki |
10zł |
Wymiana opaski koła |
5zł |
Montaż nosków/odblasków |
15-20zł |
Montaż fotelika dla dziecka |
25-30zł |
Wymiana lewego ramienia korby |
15zł |
Frezowanie ramy pod stery |
30-40zł |
Frezowanie ramy pod wkład suportu |
25-35zł |
Frezowanie pod zacisk hamulca |
30-40zł |
Frezowanie rury podsiodłowej |
25-35zł |
Gwintowanie mufy suportu |
30-40zł |
Pedały
|
|
Wymiana pedałów |
10zł |
Konserwacja pedałów SPD |
30-40zł |
Regulacja pedałów SPD |
10-15zł |
Wymiana bloków SPD w butach |
10-15zł |
Oświetlenie
|
|
Wymiana żarówki |
10zł |
Wymiana lampy |
15zł |
Wymiana przewodów |
30zł |
Wymiana Dynama |
15zł |
Wymiana konektora przewodu |
7zł |
Diagnoza usterki |
10zł |
- Czynności nie ujęte w cenniku - cena umowna zależna od nakładu pracy.
- Roboczogodzina pracownika serwisu to 50zł.
- Cennik usług serwisowych nie zawiera części użytych do napraw.
- Części do kwoty 30zł wymieniane są bez konsultacji z klientem